tumblr


roller coaster


Assalamualaikum and hi peeps! lama tak hupdate blog ni. k dah post keberapa dah selalu intro blog perkara sama "lama tak update blog-blog berhabuk-blog banyak sawang- labah2 dah beranak pinak kahwin semua"

Alhamdulillah saya masih bernyawa dan masih tegar duduk depan laptop dan menaip untuk blog kesayangan((yg tak berapa nak chantek sobs sobs))

Remaja...banyak dugaan. Remaja...banyak kemahuan.Remaja.....banyak homework! (especially conswan girls) Remaja....banyak maksiat ~krik krik krik krik~

amboi banyak pasal remaja je. pasal budak2 4 tahun tu takde ke. budak sekolah rendah ke? kenapa perlu remaja? ya itulah pertanyaannya. Ini kerana! dengar dengan tekun ya adik adik sekalian....ini kerana peringkat remaja adalah peringkat yang sangat tidak stabil di dalam diri manusia \fuyoh gaya maca saintis bagi statement yg sahih/  NO ini statement palsu.

haha sebenarnya statement tu pendapat diri aku. aku rasa macam nak skip terus pergi form5 ataupun skip terus masuk U ((skip form5 takyah ambik ess pee emm tapi acano nak masuk U gitu?)) idk why aku rasa yg menjadi gadis \cewah gadis/ enambelastahun((p.s limabelastahun duabulan)) ni rasa macam ah susahnya hidup...ahh banyaknya dugaan..ahh susah nak kawal diri...ahh kenapa aku jujur sangat? ahhh *menjerit dalam almari*. itulah yang aku rasa selama 3bulan memegang title upper form.

lagi-lagi dalam bab hati. k tutup muka. kenapa aku terlalu jujur? menyesal rasanya. tapi kalau tak beritahu nanti jiwa tak tenteram hamboiii. hati aku sekarang susah nak bawak bincang. aku kata tak dia kata ya. aku kata ya dia kata tak. dah tak reti nak ikut cakap aku aip aip marah ni marah.wahai hati yang tersayang, bawa bersabar. you know I love you. I love myself. so shut up and let me decide. dan! kalau aku tak bersedia lagi, jangan memandai mandai suka or terjatuh dekat sesiapa. tau tak jatuh " " tu sakit? nak rasa kena surgery lepastu aku campak kau masuk gaung? nak tak wahai hati? taknak kan. so duduk diam diam.

k dah merepek melalut ke laut.

p/s- hati = liver. so the conclusion is I LIVER YOU. hahahahahahaha tak womantic langsung!


No comments:

Post a Comment