tumblr


exam raya


Assalamualaikum and Holla bleeps! :)

setelah berkurun lamanya, saya kembali untuk menghibur anda dengan masalah remaja yang tidak sedar diri iaitu.....saya, Masturah al quek-quek. jangan risau nama saya cantik :P al quek-quek nama jenab yg bagi sebab dia terpikat dgn cikgu sejarah masa beliau bercakap tentang Alfonso De Al-qubuerque semasa seminar itu hari~

so, today is the *i don't know exactly* days of Ramadhan. tinggal kira2 seminggu je lagi nak raya. ya hari raya. kay fine tak happening ckap hari raya mcm ni. baiklah we start over. Tinggal seminggu je nak Hari Raya! wooohoooo selamat hari raya jengjengjeng *bunyi mercun* tapi disebalik perayaan ini, ada sebilangan pelajar tidak begitu enjoy masa hari raya nanti. mereka adalah pelajar PMR dan juga SPM yu'olls.

pelajar PMR tak berapa nak risau sangat lah *mata ke atas* sebab trial PMR dah habis and boleh relax baaannnnyyyyaaaakkkkkk. wakakaka. tapi kesian pelajar SPM ;( *lap air mata* sebab trial dekat2 dgn hari raya. so, bagi pelajar SPM mesti mereka akan bawa buku ke sana kemari semasa melawat sanak saudara di hari raya. hahahaha macam lawak macam lawak?? NO. TAK LAWAK LANGSUNG KAY.

sebenarnya, saya menyibuk menulis disini tetapi karangan BM dalam trial haritu hampeh sebab ..sebab... heh banyak sebab. muehehehe :B btw untunglah baju raya dah complete kan~ saya satu apa pun tak beli lagi. my sad life is totally sad T..T rasa macam malas pulak nak beli sebab rasa macam tak raya je tahun ni. lol. kan best kalau boleh pakai jeans dan t-shirt dan tudung bawal plain dan selipar jamban yg vogue. no worries tak kesah pun beli lambat or apa. abah pun busy dengan pekerja dia yg tak reti nak buat kerja sampai ayah aku juga yg nak kena ajar -.- but everything will be fine :D kay gtg. will hapdat my blog often from now on~ muahaha tak sabar. asalamualaikum dan selamat berbuka guys :>


No comments:

Post a Comment