tumblr


tonight


you, yes you dude! read this. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

assalamualaikum warahmatullah wabarokatuh and hi peeps :) errgh creepy much yeah this place *bersihkan spider web. its me again, your fabeles writer. ha ha ha its not funny. well brace yourself yaw ,tonight I want you you and YOU listen to my fcking tenageers life story about love! hella yeah. lol no jk.

okay dah banyak merepek, maafkan saya. sejak dua menjak ni emosi saya semakin tak menentu. siapa yang follow twitter saya akan tahu apa yang saya maksudkan :/ haha kadang kadang waktu pagi, terlampau happy dan bila sampai tengah hari rasa down. bila malam pulak lagilah terlampau sangat down yang teramat. dengan suasana suram dan sunyi dan gelap dan bersendirian.. ._.

and ada satu masa tu tiba tiba nak menangis tak tentu arah macam kena rasuk dengan voodoo. ohheemjee sangat frustrated masa tu. emosi yang tak terkawal semakin menganggu gugat keselamatan diri sendiri. haha but tak lah sampai fikir pasal suicide itu semua. saya ni waras lagi. sometimes I feels like something missing and I feel empty inside. adakah ini semua sebab dia? ohemmjee no no. it can't be. He hurt my feelings? no he's not. He's the most amazing person that I've ever met.

who is 'he'? haha hey I can't tell you. He's mine bruuhhh. taknaklah nanti bila dah kenal dia terpikat pulak dengan kome kome neehhh. no no no jangan naughty. lol. oh btw I miss you. okay bye :*










No comments:

Post a Comment